پایگاه بچه های ۱۱۳

مرجعی برای بیوگرافی (زندگی نامه) در ایران

پایگاه بچه های ۱۱۳

مرجعی برای بیوگرافی (زندگی نامه) در ایران

بیوگرافی یا زندگی نامه مهدی سلوکی

  مهدی سلوکی متولد 14 خرداد 1361 بوده و دارای دیپلم گرافیک است. نظرتان در مورد شخصیت نسرین چیست؟ میشه گفت دختر اول قصه هست که شرایط خاصی دارد. یک خاطره از بازی در کنار مرحوم پوپک گلدره بگویید. همه روز های کار خاطره بود،یادم هست روزی سکانسی بود که تقریبا3 ساعت برایش وقت گذاشته بودیم. به خاطر گرمای زیاد بچه ها خسته شده بودند و بازی را یک بار من خراب می کردم ، یک بار هم خانم گلدره ، یک جایی بود که دیگه نمی شد دوباره تکرار کرد. یعنی برداشت آخر بود. فکر کنم من دیالوگم را یادم رفت و خانم گلدره به جای من گفتند و سکانس جمع شد. تاثیر کارگردن بر بازی شما تا چه حد بود؟ آقای مقدم واقعا سنگ تمام گذاشتند، بهروز برایش خیلی مهم بود. در زندگی واقعی نیز عاشق شده اید؟ نه آیا موافق زندگی هایی هستید که با دلباختگی آغاز می شوند؟ خیر، من عقیده ام این است که همه چیز بر اساس منطق باید جلو برود حتی اگر قرار است احساسی هم باشد ، آن هم باید بر اساس منطق و طبق کنترل عقل باشد و من اصلا آدم احساسی ای نیستم. به نظر شما پول خوشبختی می آورد؟ هم آره هم نه. آیا لازمه شغل بازیگری داشتن تحصیلات مرتبط است؟ لازمه اش تحصیلات نیست ولی تحصیلات هم مهم است . یعنی خیلی جاها هیچ چیز به اندازه سواد به آدم کمک نمی کند. هنر در زندگی شخصی ات تا چه حد تاثیر گذار بوده و این تاثیر در کدام یک از وجوه زندگی ات پدیدار شده؟ به هر حال هنرمند ناخودآگاه روحیه ظریفی پیدا می کند و نگاهش به زندگی عوض می شود. شاید من هم از وقتی که این حرفه را دنبال کردم نگاه و ایده ال هایم نسبت به زندگی به نوعی عوض شده. در انتخاب نقش ها آیا وسواس خاصی داری یا هر نقشی را پذیرا هستی؟ صد در صد وسواس دارم. آخرین سفری که داشتی؟ شمال. اهل خرید هم هستی؟ ترجیح می دهم بیشتر خانواده این کار را انجام بدهد تا من. آیا در کارهای منزل همکاری می کنید؟ بله. اخلاق شما در منزل؟ می گن خوبه. میانه ات با شوخی؟ بعضی وقت ها دوست دارم بعضی وقت ها نه. ورزش مورد علاقه؟ تنیس. غذای مورد علاقه؟ قرمه سبزی. غذایی که دوست نداری؟ عدس پلو. ادکلن مورد علاقه؟ بیشتر ادکلن ها را دوست دارم. بهترین و بدترین فصل؟ بهنرین بهار ، بدترین پاییز. رنگ بیزاری؟ زرد. رنگ مورد علاقه؟ قرمز. خصوصیات اخلاقی؟ خوش اخلاق. اگر از تو بپرسند بزرگترین عامل دل سردی در عشق چیست ، چه می گویی؟ خیانت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد