پایگاه بچه های ۱۱۳

مرجعی برای بیوگرافی (زندگی نامه) در ایران

پایگاه بچه های ۱۱۳

مرجعی برای بیوگرافی (زندگی نامه) در ایران

بیوگرافی یا زندگی نامه ندا جناب

ندا جناب (whynot) : ندا یکی از پر انرژی ترین و فعالترین تهیه کنندگان و مجریان شبکه من و تو با مدرک لیسانس حقوق از دانشگاه آزاد نجف‌آباد و در حال حاضر مشغول به تحصیل رشته مدیا در لندن، هست.
ندا در ایران در دوران دانشجویی با تعدادی از گروه‌های فیلمبرداری همکاری داشته. از سال 2005 تا 2010 در تلویزیون طپش لندن مجری و گزارشگر بوده که ممکنه خیلی از شما با چهره ندا آشنا باشید.
در‌واقع ندا رشته حقوق را به خاطر علاقه پدرش خونده اما خودش شخصاً از بچگی شیفته تلویزیون بوده. عاشق ورزشه بطوریکه هرچقدر هم که سرش شلوغ باشه ورزش رو رها نمیکنه. طرفدار پر و پا قرص مده و موسیقی رو هم خیلی دوست داره و سه تار میزنه. که همه این‌ها باعث شده تا ندا به سمت کار در جعبه جادویی کشیده بشه.
از کارهای ندا میشه این‌ها رو نام برد:
« چرا که نه... » در این برنامه ندا به دنبال یادگیری ورزش‌های رزمی و دفاع شخصی‌ میره تا بتونه در مواقع خطر از خودش دفاع کنه و به قول خودش مجبور نباشه همه جا با ماشین بره و از تاریکی‌ بترسه.در ادامه این برنامه ندا در مورد مشاغل گوناگونی هم تحقیق میکنه تا ببینه کدوم یکی برای او مناسب تره.
برنامه دیگه ندا به نام « شاخ نبات » در مورد عروس و دامادهایی هست که قصد دارند برای شب عروسی و پذیرایی از مهمانان تدارک ببینند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد