پایگاه بچه های ۱۱۳

مرجعی برای بیوگرافی (زندگی نامه) در ایران

پایگاه بچه های ۱۱۳

مرجعی برای بیوگرافی (زندگی نامه) در ایران

بیوگرافی یا زندگی نامه حمید سلیمانی

متولد 1354 تئوری موسیقی را نزد زنده یاد عیسی سپه ونی شروع نموده و سپس نوازندگی تار را نزد رضا پرویززاده آغاز نمود و طی مدت پنج سال ردیف میرزا عبداله را نزد ایشان فرا گرفت و اولین فعالیت هنری خود را در سال 1379 به همراه گروه آژین به سرپرستی حبیب سلیمانی و خوانندگی ایرج رحمانپور آغاز کرد و سپس به عضویت گروه فلک الافلاک به سرپرستی فرشاد سیفی درآمد و مدت ۷ سال است که در این گروه به عنوان نوازنده تار و بم تار در جشنواره های داخل و خارج استان به کنسرتهای متعدد به فعالیت مشغول می باشد .
نظرات 1 + ارسال نظر
رحیم 1389/06/13 ساعت 21:57 http://www.rahimjan.blogfa.com

سلام اقای سلیمانی من استعدادم بعد نیست وبلاگم عکسامو داره میشه خواهش کنم عکسامو به اقای سهیلی زاده نشون بدید ازم تست بگیره با تشکر رحیم محمد زاده

ببینم شما لرید
من فقط اینجا بیوگرافی سلیمانی را گجذاشتم نگفتم من سلیمانی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد