پایگاه بچه های ۱۱۳

مرجعی برای بیوگرافی (زندگی نامه) در ایران

پایگاه بچه های ۱۱۳

مرجعی برای بیوگرافی (زندگی نامه) در ایران

بیوگرافی یا زندگی نامه حسن حبیبی

آقای حبیبی، اصلیت شما کجایی است؟
اصلیت ما کرمانی است.

چه موقعی آمدید تهران؟
من چهارساله بودم که با خانواده آمدیم تهران. پدرم کارمند وزارت بهداری بود، منتقل شد تهران و ما هم کوچ کردیم آمدیم تهران، ولی بستگان ما آنجا بودند.

کجا ساکن شدید؟
طرف چهار راه گلکار، کوچه بنا، یادم است، چهار راه گلکار می خورد به مرتضوی و لشگر، طرف سلسبیل .

چه سالی بود که آمده بودید؟
من متولد سال 1318 هستم، قاعدتاً سال 22 یا 23 بوده است.

فوتبال را کی شروع کردید؟
آن زمان که اصلاً فوتبالی نبود . در آن محله بیشتر والیبال بازی می کردیم. من دبستان کاخ می رفتم، در میدان رشدیه، تا کلاس پنجم. بعد از کلاس پنجم ما از آن محل هم بلند شدیم آمدیم چهارصد دستگاه ژاله. ششم را هم مدرسه روزبه بودم.

نظرات 1 + ارسال نظر
Navid 1389/02/03 ساعت 17:43

سلام.دوست دارم بیو گرافی جناب مهندس میر حسین موسوی رو تو وبت ببینم.منم وبلاگ نویسم اما تا الآن ۳ بار فیلتر شدم.فعلا دارم رو وب جدیدم کار میکنم.
اگه کاری داشتی تو همین نظرات وب خودت برام بزار ج میدم.ببببببببببببببای.

حتما قرار می دم در ضمن وقتی که وبلاگت رو درست کردی به من خبر بده تا با کمال میل لینکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد