پایگاه بچه های ۱۱۳

مرجعی برای بیوگرافی (زندگی نامه) در ایران

پایگاه بچه های ۱۱۳

مرجعی برای بیوگرافی (زندگی نامه) در ایران

بیوگرافی یا زندگی نامه نصر الله راداش

در 12 آذرماه در آبادان به دنیا آمد، اما پس از این که به تهران آمد، به دنیای بازیگری روی آورد و هم اکنون ساکن تهران و شهرک اکباتان است، جوانی که اواخر 73 با بازی در مجموعه ساعت خوش، یک شبه راه صد ساله پیمود، در سال های اخیر کمتر از او نقشی دیدیم، اما یکبار دیگر مهران مدیری به سراغ او رفت و او را به باغ مظفر دعوت کرد، صحبت از نصرا... رادش است، آخرین گفته های او را بخوانید بازیگری که هنوز نقش زیبای او درA«روزگار جوانیA» در ذهن ها نقش بسته است.


• این لهجه یک پیرمرد بود که چون نوکر خان مظفر است کمی بدون داشتن اعتماد به نفس صحبت می کند. A«حیف نانA» لهجه ای کودکانه دارد که البته با کمک گرفتن از تجربه آقای مدیری این لهجه تندتر و یا کندتر می شد.

• فکر می کنم، حیف نان خوب کار شد و درخدمت داستان شیرین کار می کرد و با مردم انس گرفته است.

• شروع کار هنری ام با همکاری مهران مدیری رقم خورد. بعد از پرواز 57 و ساعت خوش سومین همکاری ام با ایشان است.

• بله همانطور که گفتید شروع کار من در تلویزیون با آقای مدیری بوده، ساعت خوش تجربه ای جالب بود.

• تاکنون که با مردم عادی و همچنین مخاطبین مجموعه های طنز برخورد داشته ام، متوجه شدم که A«حیف نانA» جای خودش را در بین مردم باز کرده است.

• تکه کلام که نمی شود گفت ولی A«حیف نانA» همیشه مواظب اطرافیانش است و چیزهایی را بر می دارد که IQ اطرافیان را تخمین بزند.
• به خاطر بعضی از دلایل شخصی که مربوط به خودم است مدتی است کم کار شده ام و مشغول کارهایی غیر از کارهای به اصطلاح هنری هستم. تا حدودی از این طریق کسب درآمد می کنم.

• من یک دوره دو ساله را در این زمینه می گذرانم. از سال 68 تا 70 در فرهنگسرای نیاوران تئاتر کار کردم، فوق دیپلم تئاتر را هم گرفتم که آقای مدیری من را انتخاب کردند و شروع به همکاری کردیم.


• بازیگری همانند بازی بچه هاست، سرگرمی زیبا و شیرین.

• مردم به هر حال مرا با طنز دیده اند با طنز همراه بودم، اما اگر پیشنهاد بازی در فیلم ها و یا مجموعه های جدی را هم داشته باشم می پذیرم و مطمئن هستم که از عهده اش برخواهم آمد.

• رسم بازیگری همین است، اما خب به هر حال تاکنون طنز کار کردم و به قول شما اکثریت مرا با نام طنز می شناسند.
• همه مردم کره زمین را دوست دارم محبتی را که مردم به من هدیه می کنند دوست داشتنی ترین مورد زندگی ام تاکنون بوده.

• برخورد مردم عالی است، مردم هنرمندان را دوست دارند، البته اگر بشود نام هنرمند را روی خود بگذاریم.

• سکانس آغازین قصه سکانسی بود که حیف نان همراه کامران وارد خانه می شوند و حیف نان لباس تن کامران می کند و آماده اش می کند.این سکانس بیشتر به دلم نشست.

• می گوید: خبرنگاری شغل پردردسری است، واقعا کار کردن در این رشته را دوست دارید؟

• درست می گویید، تحرکم کم شده، کم کار شدم اما سعی می کنم درستش کنم، ان شاءا... تا چند وقت دیگر همان نصرا... رادش پرکار خواهم شد.

• رادش بی ریا A«حیف نانA» را دوست داشت، بازیگری حس جالب و شیرینی به او می داد شاید کم کاری اش باعث شده بود کسل باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد