پایگاه بچه های ۱۱۳

مرجعی برای بیوگرافی (زندگی نامه) در ایران

پایگاه بچه های ۱۱۳

مرجعی برای بیوگرافی (زندگی نامه) در ایران

بیوگرافی یا زندگی نامه جانی دپ

جانی دپ - بیوگرافی و عکس
نام کامل : جان کیریستوفر دپ : John Christopher Depp II

بازیگر ، کارگردان ، موسی‌دان. جان کیریستوفر دپ در Owensboro ایالت کنتاکی در نهم جون 1963 به دنیا آمد. در فلوریدا بزرگ شد، دپ در 17 سالگی از مدرسه به علت فراگیری موزیک راک "Rock" اخراج شد. او در گروه‌های زیادی عضویت داشت، از جمله The Kids ، گروهی که برای Iggy Pop شروع به کار کرده بود.

دپ با دیداری که با همسر باغ بانش (کسی که او را به نیکلاس کیج "بازیگر" آشنا کرد) در LA داشت وارد بازیگری شد. او اولین فیلمش را در سال 1984 به نام A Nightmare on Elm Street بازی کرد. در سال 1987 او به دنیای ستاره‌ها جهش کرد. با بازی به جای "Jeff Yagher" در نقش "undercover cop Tommy Hanson" در سریال مشهور تلویزیون کانادا "Jump Street" . در سال 1990 بعد از باز‌های مکرر در فیلم‌های رده‌ی سنی نوجوانان، او مجالی پیدا کرد تا استعداد خود را در نقش‌پذیری گوناگون به نمایش بگذارد در فیلم فانتزی تیم بورتون ، Edward Scissorhands.
جانی دپ - بیوگرافی و عکس
بعد از موفقیت در این فیلم ، دپ خود را به عنوان بازیگر نقش‌های جدی ، قدری تاریک و ویژه به نمایش گذاشت و فقط نقش‌هایی را قبول می‌کرد که تماشاکران را هیجان زده کند. او به بازی در نقش‌های خشن و تحسین آمیز خود ادامه داد. و شهرت خود را در کارش افزایش کرد. برجسته‌ترین اثر در سال 1993 بود در فیلم Benny & Joon ونقش اصلی در فیلم What's Eating Gilbert Grapeدر همان سال 1993، فیلمی که از او جوانی ناراضی نسبت به محله‌ی کوچک خود ساخت. او دوباره به گروه Burton بازگشت این بار به عنوان نقش هدایت‌کننده‌ی Ed Wood.

در سال 1997 ، او در نقش مأمور مخفی FBI در فیلم مایک نول " Donnie Brasco" . بعد از نقش‌آفرینی در کنار هانتر تامپسون در فیلم تری جیلیام "Fear and Loathing in Las Vegas" در سال 1998، دپ خودش را در فیلم علمی - تخیلی و ترسناک The Astronaut's Wife در سال 1999 امتحان کرد. در همان سال ، او باز در تیم بورتون برای فیلم Sleepy Hollow حضور پیدا کرد. در سال بعد او در نقش کوتاه اما اثر گذار رومانتیک
جانی دپ - عکس و بیوگرافی
در فیلم Chocolat بازی کرد. که ادامه‌ی آن نقشی واقع گرایانه‌ در فیلم جورج جانگ "Blow" در سال 2001 بود. او در فیلم ترس ناک و در عین حال دراماتیک From Hell در 2001 و فیلم رابرت روریگز "Once Upon a Time in Mexico" در 2002 نقش‌آفرینی کرد. در 2004 به خاطر بازی در فیلم خانوادگی Pirates of the Caribbean نامزد دریافت جایزه‌ی آکادمی شد. در اواخر همان سال ، او در یک فیلم جنایی به نام Finding Neverland در نقش پیتر پن بازی کرد. در سال 2006، او در نقش کاپیتان جک اسپارو در فیلم Pirates of the Caribbean بازی کرد.
در زندگی دپ زنان مشهور زیادی آمدند. از جمله جنیفر گری ، وینونا رایدر و کیت موس. او با لوری اندرسون در بین سال‌های 1983 تا 1985 زندگی کرد. او صاحب دو فرزند است که لی‌لی متولد 1999 و جک متولد سال 2002 است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد